Szwedzkie romanse

maja 05, 2012




Po praktycznie całym dniu spędzonym w pracy, bieganiu tam i spowrotem skonana padłam na łózko, odpaliłam laptopa i na chybił trafił wyszukałam film na dzisiejszy wieczór.
Padlo na dzielo Alexandra - Therese Keining z 2011 roku.
"Kyss Mig" to historia o Mii. Szczęśliwie zakochana, spełniona zawodowo  i świeżo zaręczona wyrusza na przyjecie zaręczynowe swojego ojca, gdzie poznaje Fride, córkę swej przyszłej macochy.
Poczałkowa niechęć miedzy dziewczynami przeradza się w namiętne uczucie.
Mia jest zagubiona, sceptyczna, sama nie wie w końcu co jest słuszne i czy jest lesbijka czy po prostu biseksualna, w koncu niedługo ma wyjść za mąż po siedmioletnim związku. Z jednej strony zakochuje się w Fridzie z wzajemnością a z drugiej boi się zrobić ten krok na przód...w sumie to raczej skok na głęboką wodę.
Co pomyślą inni? Czy aby na pewno jestem normalna?
Pytania ktore zadaje sobie kazdy z nas gdy cos idzie nie tak jak bylo w planach.
Przepiękna historia miłosna o poszukiwaniu szczęścia na wlasna rękę, odnalezieniu siebie, o tolerancji.
Ambitne skandynawskie kino po raz kolejny mnie zachwyciło.


Blacque M.




You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts