Odmieńcy ratują Ziemię

maja 21, 2012



Wielką miłośniczką komiksów co prawda nie jestem, ale filmów owszem.
Stojąc przy kasie i czekając na moją kolej miałam pewne wątpliwości czy dobrze robię, z reguły każda produkcja reklamowana achami i ochami w rzeczywistości na dużym białym ekranie okazuje się echem rozczarowania. No ale cóż, no risik no fun : poproszę jedno miejsce w tylnym rzędzie.
Po 2 godzinach seansu czułam się tak jak przed nim, miałam i nadal mam mieszane uczucia co do "The Avengers". Na forach internetowych wszyscy się nim zachwycają i mało kiedy przeczytam komentarz krytykujący.
Ale nad czym się tam tak rozczulać?
Jest to dobry film akcji z postaciami komiksowymi no i ?
Strzelaniny są, dowcipy są ale nie ma puenty, taki o kolejny amerykański filmik robiony na duża skale po to by zarobić "zielone".
Dla mało wymagającego widza to wystarcza.

Blacque M.


You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts