Where is Tim ?

czerwca 17, 2012

l


Kiedy kilka miesięcy temu na imdb.com natknęłam się na info, jakoby to Pan Burton tego lata na światło dzienne miał wypuścić swego najnowszego bobaska- ucieszyłam się.
Głupawy półuśmieszek opuścił moją facjatę po wyjściu z kina.
"Mroczne Cienie" w reżyserii Tima Burtona, a może ja byłam na złym filmie?
Nic a nic, niepodobny do poprzednich dzieł tego reżysera. A może 'miszcz' ma też jakiś tam kryzys i tworzy tylko po to by zapchać pustkę i by pozostać na powierzchni ?
Gdzie ten jego humor ? "Dark Shadows" mogą się poszczycić zabawnymi scenami które jestem w stanie na palcach jednej ręki wyliczyć. Reszta filmu jest tak blada jak sam Johnny Depp, grający tam wampira.
Z całej obsady aktorskiej, jedyną osobą która wpadła mi w oko jest wiedźma grana przez Evę Green, ona jako jedyna pokazała że ma kolory.
Nadal jestem głodna wrażeń .
Ach Tim please please come back to us!

Blacque M.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts