A jaki jest Twój znak zodiaku ?

czerwca 10, 2012



Pod wpływem ostatniego posta Suzarro ( ;] )w końcu się zabrałam za "The Zodiac" Davida Finchera.
Film momentami przypominał mi inną produkcję tego samego reżysera "Siedem", jednak wg mnie pozbawiony jest tej głębi. Jest to po prostu zagmatwana sprawa, za którą parę osób podąża i którym zniszczyła w pewien sposób życie.
Jednakże warto go obejrzeć by wyrobić sobie na jego temat własną opinię.
Aktorom nie mam nic do zarzucenia, świetnie sobie poradzili.
Mnie się "Zodiak" spodobał, ale nie zwalił z nóg, zabrakło mi tam właśnie tej głębi, tego przesłania które było zawarte w 'siedmiu grzechach głównych'. A jednak wraz z Robertem G. (Jake Gyllenhaal) zaczęłam kombinować kim jest tej tajemniczy morderca, a może było ich dwóch ?
Film oparty na autentycznych wydarzeniach, gdzie sprawa nigdy nie została wyjaśniona, może i nie należy do tych ambitnych, ale jednak potrafi zamącić w głowie.


Blacque M.

You Might Also Like

1 komentarze

Popular Posts