# 3

lutego 25, 2013

30 Day book challenge

Day 3: Your favorite series

Zazwyczaj nie czytuję całych serii zwłaszcza jeżeli nie za bardzo wiadomo kiedy ma wyjść następna część (patrz "Gra o Tron"), zdarza się że po prostu zapominam o tym co i jak (jeżeli podczas lektura zdarza mi się uciekać myślami gdzie indziej).
Prócz "Władcy Pierścieni" ,moją ulubioną jest saga S.Kinga "Mroczna Wieża", wyjątkowo polubiłam literaturę fantasy, od której przeważnie uciekam.
Serie kryminalne autorstwa A.Christie, czy też J. Nesbo mają to do siebie, że obojętnie za którą część się zabiorę to wiadomo 'o co kaman'. Nie wyobrażam sobie bym miała przygody ostatniego Rewolwerowca w świecie alternatywnym zaczynać od środka, już itak miewałam problemy kiedy na zmianę czytałam tłumaczenie niemieckie, angielskie i polskie, gdzie nazwy postaci, miejsc, wydarzeń zupełnie różniły się od siebie.
Za "Grę o tron" próbuję się zabrać od ponad roku, ostrasza mnie cena (nowe wydanie ok.15euro za książkę), a w antykwariatach (za ok 5euro) jest każda inna część tylko nie trzy pierwsze, aggrr!
Chyba że ktoś z was jest zdania że można zacząć od połowy, a potem wracać do początku i przy tym się nie pogubić?


Blacque M.

PS. do tych co czytali "Mroczną Wieżę"- warto kupować komiksy z tej sagi?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts