#12 - 15

marca 08, 2013

30 Day book challenge 

Day 12: A book you used to love but don't anymore

Praktycznie 3/4 książek, które do tej pory przeczytałam/nabyłam to mój spontaniczny 'wybryk'. Jedno jedyne kryterium to opis na obwolucie dzieła/ badziewia/ literackiego, nie interesują mnie ani premiery, ani rankingi, mało kiedy zasięgam opinii innych.
Wiele z nich przeczytałam tylko raz, a potem wylądowały na regale, te które mi się podobały zostały u mnie a resztę porozdawałam. Gdybym miała teraz powstać i zacząć wszystkie tytuły przepisywać to potrzebowałabym na to dużo czasu..naprawdę dużo.
Wymienię tylko parę tytułów nabytych na moich piątkowych łowach w antykwariatach:
J.Keourac - Maggie Cassidy
Sophie Hannah- The point of rescue
S. Gruen - Woda dla słoni

Day 13: Your favorite writer

Chyba nikogo nie zdziwi fakt, że jest to S.King oraz F.Dostojewski :)

Day 14: Favorite book of your favorite writer

Dostojewski - Idiota
Stephen King - Ręka mistrza oraz saga Mroczna wieża

Day 15: Favorite male character

1. Sal Paradise (W drodze, J.Kerouac)
2. Andy Dufresne ( Skazani na Shawshank, S.King)
3. Lew Nikołajewicz Myszkin (Idiota, F Dostojewski)



Blacque M.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts