Odwiedziny...

kwietnia 29, 2009

No i znowu....
Oczekiwalam Cie co prawda, ale pozniej zwatpilam co do twoich odwiedzin. Jednak mnie nie zapomnialas... Tak jak innych wielu ludzi , ktorym co noc skladasz wizyte.
Albo koszmary albo Ty.
Kiedy zamykam oczy widze siebie sama bladzaca w ciemnosciach, slysze glosy, widze cienie, postacie, ale nigdy twarzy...zamiast tego widze cos zatartego, podobnie jak w amerykanskiej produkcji 'The Ring'. Zakleci, nie widzieli swojej twarzy w luste i na zdjeciach.
Moje sny, niedosyc ze nie piekne to takze skrocone, a teraz to nie mam o czym mowic.
No i z czego sie smiejesz?
Ze mnie?
Jestes z siebie zadowolona?
No, na pewno.
Nie rozpraszaj mnie prosze, juz mi wystarczy ze sleczysz nademna jak sep...chce sie skupic i swiatu, albo przynamniej malej grupie osob cos przekazac.
oo Dziekuje za pozwolenie...
Panie i panowie, jezeli jeszcze sie nie domysliliscie kim jest osoba z ktora rozmawiam, to moze ja przedstawie...
Insomnia! Pokaz sie Panstwu.
Troche wiedzy encyklopedycznej by w tym momencie takze nie zaszkodzilo.

Bezsenność (agrypnia, łac. insomnia) – subiektywne zaburzenia związane z trudnościami w zasypianiu, kontynuowaniu snu, wczesnym budzeniem się, snem przerywanym lub snem nieregenerującym.Może być objawem szeregu chorób somatycznych i psychicznych, a także może być spowodowana czynnikami środowiskowymi. Najczęstszymi przyczynami psychicznymi są zaburzenia lękowe i depresje różnych typów. Przyczynami zaburzenia zasypiania i kontynuowania snu mogą być też np. alkohol oraz napoje zawierające kofeinę, a także niewłaściwa higiena snu. Do pozostałych głównych przyczyn bezsenności należy zmniejszenie się w czasie starzenia się ilości produkowanej i uwalnianej melatoniny.
Leczenie dzieli sie na 3 sposoby- leczenie przyczynowe, objawowe i farmakologiczne.

No i mozna by bylo tak czytac i czytac i brnac corazto bardziej w medycznych pojeciach, ktore....no wlasnie, zaczynajna nudzic. A od nudy do snu, droga nie jest daleka.
Wtedy moj gosc, ktory na dluzej u mnie gosci sam zaczyna sie nudzic i w koncu bez slow pozegnania opuszcza mnie...
No Insomnia, chcesz mi jeszcze cos powiedzec?

Blacque M.
PS, jak w temacie, nie umie zasnac, wiec costam naskrobalam xD

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts