Przejdź do głównej zawartości

Ostatnio obejrzane filmy II

Resident Evil: Retrybucja - Alice in Zombieland ?

To już się robi nudne, ciągle jedno i to samo a co kolejna część tym krótszy czas seansu. A gdzie zombie? Gdzie akcja? Gdzie się podziała ta godzina i dwadzieścia minut w kinie? No gdzie?



Abraham Lincoln łowca wampirów - Dear Mr. President

Plus za ciekawy scenariusz, film mnie pozytywnie zaskoczył i nie odczuwałam chęci na drzemkę jak to miewam przy tego typu produkcjach. Minus za to że film szybko wylatuje z głowy.


The Samaritan - Nieudana akcja ratunkowa Samuela J.

A próbował, starał się. Nie wyszło... Oklepany scenariusz i dialogi, jedynie co z tego zapamiętałam to "nic się nie zmienia..chyba że sam to zmienisz", a nawet teraz nie widzę w tym poszukiwanej przeze mnie głębi.


Grindhouse: Death Proof - Ladies Rulez !

Jeden z tych lepszych filmów pana Q.Tarantino. Dziewczynki do boju :D Nie chciało mi się wierzyć że film jest z 2oo7roku, bardziej głosowałabym za latami 80' i 90', nie chodzi mi tylko o ciuchy ale również o kolor obrazu, albo tylko ja miałam inne ustawienie i wyszło jak wyszło?


Symetria - Skoro już nalegasz....

..bym był zły to taki też będę. Przyznam się bez  bicia że mało kiedy oglądam rodzime kino, ale czasem mam to szczęście że jak już coś włączę to okaże się to wartościowe :) Tak też było w tym przypadku. Wspaniały prosty film. Nie mam zamiaru się kłócić o to czy ukazuje prawdę o polskich więzieniach (patrz filmweb) czy też nie, dla mnie liczy się tylko scenariusz..


Cosmopolis - Jakie cosmo?

aż szkoda mi literek na ten film.... tyle krzyku o nic. Gdyby Pattinson nie dostał roli w Twillight to w ogóle nie byłby znany. Zgadzacie się ? Ale jeżeli komuś się nudzi, albo nie ma ochoty na nauke to prosze bardzo... oglądacie na własne ryzyko.


Rzecz o mych smutnych dziwkach - Stary ale jary

Książkę Marqueza czytałam kilka lat temu, film oglądałam tydzień temu. I wyparował mi z głowy. Tak o. A "Sto lat samotności" nadal czeka w kolejce. Nie wiem, nie potrafię się do tego Pana przekonać. ale film jest na plus.



cdn...

Blacque M.

Komentarze

suzarro pisze…
Ta, ja Pattinsona ogólnie nie trawię, a i widzę, że większość ludzi nie odbiera tego filmu zbyt dobrze. Także seans u mnie tylko po kilku głębszych;)
Klaudyna pisze…
Jestem ciekawa Resident Evil: Retrybucja. Nie wiem dlaczego, ale jestem fanką tej serii :) Nawet jeśli filmy są coraz gorsze.

Cosmopolis - nawet nie będę próbowała oglądać. Pattinson źle na mnie działa ;)

Symetrii nie widziałam. Też mało polskiego kina oglądać, ale chyba ten warto zobaczyć.

Popularne posty z tego bloga

To jak końcu: szczęście jest czy nie jest za górami?

Nowe dzieło, mało znanego rosyjskego reżysera Aleksandr'a Veledinsky'ego pojawiło się na scenie bez fajerwerków i równie cicho z niej zeszło. Dopiero po paru miesiącach od premiery Geograf Globus Propil zaczął zbierać pozytywne recenzje i uznanie kinomanów, którzy tłumnie zaczynają skupiać się na nowym kinie rosyjskim, a jest tam w czym wybierać.

Viktor Sluzhkin jest już nie młodym wykształconym biologiem, który częstko zagląda do kieliszka. Nic w jego życiu nie jest takie jak to sobie niegdyś wymarzył, o czym mu ciągle jego piękna żona przypomina.

Za górami nie ma szczęśca o czym główny bohater już na początku filmu się przekonał, to może spróbujemy go poszukać przed górami?

Mimo braku dyplomu z pedagogiki Viktorowi w końcu udaje się dostać pracę w szkole, gdzie dzieciaki robią co chcą i jak chcą. Mało tego zamiast biologii, ma uczyć geografii, bo to przecież to samo wg słów dyrektora. 

Akcja Geografa rozgrywa się na dwóch płaszczyznach: prywatnej i zawodowej. Domowe Proble…

Motywy filmowe: dziennikarstwo

Jakiś czas temu zostałam wytypowana przez Arkadiusza  do zabawy w motywy filmowe, zainicjowanej przez FILM Planeta. Moim zadaniem jest podanie siedmiu tytułów krążących wokół tematyki dziennikarstwa, cóż przyznam się że miałam malutkie kłopoty w wyborze, ale ostatecznie jako tako dałam sobie radę.

Prywatnie sama od czasu do czasu pracuję jako wolny strzelec i w przyszłości marzy mi się stała współpraca z Andy Warhol's Intervievlub iD lub lub lub, pod tym względem jestem jeszcze niezdecydowana. Zanim to jednak nastąpi mam masę czasu do ćwiczenia, ćwiczenia i kontynuacji swojej samotnej nauki (jestem raczej samoukiem, źle się czuję w grupie). Póki co delektuję się każdym malutkim sukcesem i udowadnianiem temu i owemu, że dyplom to nie wszystko.

No właśnie ilu jest dziennikarzy, absolwentów szkół dziennikarskich, bądź też takowych studiów? Dużo? Raczej mało... czy to dobrze? Sądzę, że jest to raczej temat na osobny mini artykuł, nieprawdaż?

No to wróćmy do rzeczy. Dwa słowa klucz: F…

Renato Casaro