Krótko i na temat (I)

października 07, 2012

Nie, nie mam jesiennej depresji, nie mam nawet na nią czasu.
Moje życie właśnie przewraca się do góry nogami więc jak póki co staram się nad nim zapanować.
Idą zmiany, zegar tyka 'tik tok' a ja biegam rozgorączkowana z kubkiem kawy w łapie ( nie nie ze Starbaksa) tam i spowrotem.
A gdzieś tam w międzyczasie zdarzy mi się na chwilkę odsapnąć.
Pod względem filmowym wrzesień był amerykańsko- banalny, z książkami już mi lepiej poszło (Jack Kerouac na tapecie).
Tak więc... oto po krótce 'ostatnio obejrzane filmy cz. I' :


Spadaj tato ; czyli upadek Adama S.

Ta komedyja przemknęła niepostrzeżenie przez sale kinowe, dlaczego ?
Bo nie ma tam niczego czego byśmy już nie widzieli.Ciągle powielana historyjka z kiepską grą aktorską jest niczym picie coca coli po tygodniu od jej otwarcia, Czyli ; bleh bleh bleh.
Dodatkowo nieudolnie przetłumaczony tytuł odstrasza.


Straż sąsiedzka : Ziemia największą planetą wg Amerykanów

Już od pierwszych minut trwania filmu mam ochotę wyjść z kina, tylko koleżanka śliniąca się do Bena S. mnie tam przytrzymuje. Po seansie itak mam ochotę poprosić panią która sprzedaje bilety o zwrot pieniędzy...
Sam scenariusz to zlepek tego i owego pomysłu, z plakatów patrzy się na mnie kilku dobrych komików, ale poza tą ramą Straż Sąsiedzka nie ma niczego innego do zaoferowania.


Wieczór panieński ; Lekka wersja męskiego Hangover'a

Tutaj już się uśmiałam. Nie jest to wymyślna komedia ale i tak o wiele lepsza niż te wyżej wymienione. Aktorstwo na plus, muzyka też, w tym momencie dla mnie to wystarczy. It's a ladies night !

 A dla przypomnienia :3



Od zmierzchu do śmiechu : Niezdarna Bella, zazdrosny Edward i otyły Jakob.

Parodia jakże wielbionej sagi "Zmierzch". Niesmaczna, ale i tak lepsza niż oryginał.
Na jutubie jest tylko całość, ach niech wam będzie :



Lola Versus : O dojrzałości trzydziestolatki

Całkiem przyjemny romans na jedną noc ; obejrzyj i zapomni.
Nie, aż tak dramatycznie nie było. Dialogi, muzyka i gra aktorska na plus, ale obędzie się bez słodzenia.



Póki co na tym kończę. Obejrzałam więcej filmów ale nie lubię plątać ich ze sobą. Niech przynajmniej mój blog będzie chroniony przed chaosem.
Amen.

Blacque M.


You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts